2008. november 27., csütörtök

Mozikban a Mongol



Jövő hét csütörtöktől (december 4) végre vetítik a hazai mozikban a kazah-német-orosz-mongol koprodukcióban megvalósított 2007-es Dszingisz kán filmet. A Mongol című opusz az első pár dekádra fokuszál, azaz azt mutatja meg, amit már több korábbi Dzsingisz film is: hogyan válik Temüdzsinből nagy kán. Rossz hír lehet, hogy a megálmodott és beharangozott trilógia nagy valószínűséggel mégsem valósul meg.

"Amikor nekiálltam ennek a projektnek, akkor Mongol part 1-nak neveztem el, úgy voltam vele, mint Tarantino a Kill Bill Vol. 1-nal [nevet]. Majd amikor befejeztem a filmet, az emberek kérdezték, hogy mikorra tervezem a Part 2-t, mondtam nekik, hogy "Szóba sem jöhet! Nem akarok csinálni semmi többet!" Az első produkció nagyon kemény és nehéz volt, úgyhogy nagyon nem akartam ezzel foglalkozni, de ahogy az idő múlt, gondoltam, hogy talán mégis szeretnék ebből a történetből még egy keveset elmesélni. Szóval most csábít a lehetőség, hogy kihagyom a második részt, és csak a harmadik részt csinálom meg, a kán életének végéről, ami elég sötét."
(Sergei Bodrov)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése